toprider

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Ulrika andersson - 6 februari 2012 19:43

Uhuhu seriöst bölar typ sönder när ja hör den här låten! vilken känsla han har i rösten den killen!

Av Ulrika andersson - 6 februari 2012 19:32

 lite som har hänt under tiden jag inte bloggat


* har besämt mig för att sälja Joop det här året ( vill satsa på Schanti) men det betyder inte att jag inte älskar honom, Joop kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.


* Jag och schanti har kommit varnadra närmare, i november/ december hände det något mellan oss och det gixk bättre än någonsin på träningarna vilket som har hållt i sig


*  Min tränare ska försöka få in mig hos en viss känd dressyr tränare på flyinge han heter ***************** nyfikna ;);) kan ni gott vara ^^


* Jag har bytt gymnasium, går nu på Carl adolph agardh gymnasiet i Lund.


* inte fjortis längre X) 


* en viss person har kommit in i mitt liv, call him *** ^^  sug på den ni^^ 


Mer får ni helt enkelt läsa er till i bloggen ^^ 



// Ullis  

Av Ulrika andersson - 6 februari 2012 19:28

ahaha japp ja e te baka på toprider, efter ett stort uppehåll från bloggandet så gick jag tillbaka kan ju vara nice att komma tillbaka och skriva av sig, och ja kan säga att det har hänt en hel del i mitt liv under den här tiden, en hel del beslut har gjorts och även nya människor har dykt upp i mitt liv, nya möjligheter!

tyvärr har jag inte så mycket bilder att bjuda på men den ordnar sig efter ett tag ^^



// ullis  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards