toprider

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

dutti ponny och jävla hovslagare!

Av Ulrika andersson - 14 september 2011 20:45

Red dressyr på joopen idag, eller med lite bommar också, och asså han gick riktigt bra, lite väl pigg i början men han jobbade på som bara den hade super fin takt i galoppen! oh  gjorde jätte fina slutnor på långsidan och gjorde fina på diagonalen =)


hovisen skulle kommit idag men eftersom vår "älskade" hovslagare är lite speciell när det gäller tider så kom han inte... asså sånt götr mig såå jäkla irreterad! han har gjort så förr, säger att han kommer men kommer inte, vist han har mycket att sko inne på Jägersro, men endå!!?? ifall han itne komemr får han ju iallafall höra av sig, han hade mist jobbet direkt hos oss om det itne var för att han är så duktigt på att verka och sko och är så skön mot hästarna..


 


// ullis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika andersson - 6 februari 2012 19:43

Uhuhu seriöst bölar typ sönder när ja hör den här låten! vilken känsla han har i rösten den killen! ...

Av Ulrika andersson - 6 februari 2012 19:32


 lite som har hänt under tiden jag inte bloggat   * har besämt mig för att sälja Joop det här året ( vill satsa på Schanti) men det betyder inte att jag inte älskar honom, Joop kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.   * Jag och sch...

Av Ulrika andersson - 6 februari 2012 19:28


ahaha japp ja e te baka på toprider, efter ett stort uppehåll från bloggandet så gick jag tillbaka kan ju vara nice att komma tillbaka och skriva av sig, och ja kan säga att det har hänt en hel del i mitt liv under den här tiden, en hel del beslut ha...

Av Ulrika andersson - 29 oktober 2011 21:54


www.dressageullis.devote.se   alla ni som vill fortsätta att följa min och hästarnas resa borde kolla in nya bloggen ;)       ullis ...

Av Ulrika andersson - 18 september 2011 11:35

sitter här ganska sliten, trött i benen men ett jäkligt bra humör ^^ är hemma hos erica med mirre, igår va vi på höstfesten, asså det var sjukt kul, fast dom flesta var ganska packade XD men,men det var kul ^^   igår var det även banhoppning i as...

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards