toprider

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Ulrika andersson - 9 september 2011 08:20

hellu bloggen ^^


sitter i skolan just nu :P har ju fått datorer så jag passar på att blogga lite. ja som ni ser vad som rubriken säger, att ikväll komemr det bilder från dressyrträning från igår kväll, tränade för elise, på slutna på diagonalen i skritt, schanti kan ju det man jag måste bli starkade på det när jag rider storhäst, att rida en slutna på spåret är no problem men att rida på diagonalen är desto svårare för mig XD men, men och så tränade vi på att få till galoppen, gick asbr på slutet fick den där gunghäst kännslan på henne, hon gick jätte fint, i början av passet började det lite knaggligt, ja var jätte spänd och stel, och då bet hon sig fast i vänster och knep med rumpan, så blev typ piss på mig själv och glömde bort att andas och då spänner jag mig ännu mer, men efter ett tag rullade det igång, så sen gick hon fint, idag ska jag rida markarbete på joop, ska snart ut och tävla honom är det tänkt, ska bli kuligt :) 


hästarna har fått värsta bjönpälsen nu, trolle ser ut som en hårboll, men han ska inte klippas eftersom han inte tävlas eller går så tufft, men Schanti och Joop ska snart klippas, asså ska bli sjukt skönt! älskar när hästarna är klippta ser myket snyggare ut också!


// ullis ^^

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards