toprider

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Ulrika andersson - 6 september 2011 12:16

Hallå alla bloggisar^^


asså jag vet att jag inte har blogga tpå typ aslänge, men ni måste förstår att jag har jätte lite tid nu när jag har börjat gymnasiet, jag kommer mycket senare än när jag gick på högstadiet :/ och sen när jag kommer hem måste jag mocka snabbt och rida sen, och sen är hela den kvällen förbi :P men jag komemr att försöka blogg på helgdagar och fredagana och ibland om jg har tid på vardagarna ^^  


ikväll är det hoppträning medm joopen ^^ kuligt


ska nog tävla schanti vecka 38 eller vecka 40, men vet inte var än, har även fixat min prkatik nu som jag kommer att va först en hel vecka ( v 39 ) och sen kommer jag va där en dag i veckan^^ och jag ska va ***trummvirvel*** hos Mittias Jansson han är profissionell dressyr ryttare, ska bli dö kul :D


 


ganska nice asså ;D


// ullis

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards