toprider

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Ulrika andersson - 18 september 2011 11:35

sitter här ganska sliten, trött i benen men ett jäkligt bra humör ^^ är hemma hos erica med mirre, igår va vi på höstfesten, asså det var sjukt kul, fast dom flesta var ganska packade XD men,men det var kul ^^


igår var det även banhoppning i askeröd inför inomhus sesången, det gick bra för att vara första inne ^^  var nöjd, måste rida på mer bara då han dör där inne, joop asså :P men det gick bra kommer bilder ikväll :)


imorn ska jag börja på nya skolan, karl adolf agard, ska bli kul och jag är faktiskt inte så jätte nervös XD

idag kommer Schanti att ridas eller longeras och så kommer jag löshoppa trolle, och hinner jag ska jag skritta joopen :)


// ullis ^^

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards