toprider

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Ulrika andersson - 13 augusti 2011 14:42

glömde skriva om dressyrpasset igår på schanti. tränade på delar ur pogramet körde även mycket takt och shvung i lite högre tävlingstempo då kag börjar bli säker ni. hade lite problem att sitta på hennd innan i traven. spände mig så mycket men har tränat en jdm del på det nu och det har blivit mycket bättre och hon gick riktigt bra igår ^^ och.fick till mer tävlingsform på henne. och i galoppen funkade det okså jätte bra ^^ nnu är det ju bara en vecka kvar till tävlingen också men tycker att vägarna.sitter bra.nu och formen är bättre ska bara få till ökningarna också. blir aå att vi börjae bra men sen släpper jag iväg henne för myvket så på slutet blir hon lite.springig men som sakt får träna.:-) longerade joop idag. fottade så ni ska få se bilder sen i kväll ^^ Ska ut och löshoppa trolle och schanti nu får se lm det blir bilder från det ^^ // ullis ^^

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards