toprider

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Ulrika andersson - 23 augusti 2011 20:42

Sorry att jag inte bloggade igår men var sjukt trött i hövet efter förstaskoldagen men jag tänkte att jag skriver lite om den ^^


dag 1

 Var faktiskt inte alls nervös när vi åkte in till lund, utan lyssnade på musik och lite sånt. Kommer fram till skolan ganska tidigt står redan folk där, känner typ direkt att det är ganska spänt i luften XD vet typ itne om man bara ska säga hej eller bara skita i det, men så är det en som säger hej och jag bara aha hej ^^ sen är det tyyyyst XD kommer några fler, fortfarnade tyst typ.. aa va fan pallar inte skriva mer,  tror ni är mer nyfikna från min flyinge dag ^^


dag 2

var mer nervös idag,  började med att personalen på flyinge persenterade sig och så, fick lite material, och så gick dom igenom regler och lite sånt. och sen efter en massa prat ocg bla,bla, bla så fick vi en rund vandring.   sen var det lunch i restaurangen ^^ då var vi ett gäng som började snacka, och sen höll vi ihop resten av dagen, gansak nice att det har släppt och att man kan börja prata med någon XD ridningen kommer vi börja med nästa måndag ^^^


// ullis

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards