toprider

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Ulrika andersson - 16 augusti 2011 20:43

Har varit iväg och tränat för elise med Joopen ju, och asså GUD vad bra han gick idag! han känndes jätte fin och Elise var dö nöjd med oss :) han längdde halsen jätte bra och var super avslappnad, spände sig lite i vänster galoppen men vet att han har lite tuffare i den :P men tränade mycket skänkelvikningar och galoppfattningar ur känkelvikning, slutna på diagonalen, och en massa galopparbete och förvänd galopp XD så imorn kommer han nog ha lite träningsvärk så ska ta och jogga honom lite imorn


två super dressyr pass med pollarna idag :)


 


// ullis ^^

Av Ulrika andersson - 16 augusti 2011 12:55

 


att följa mig på bloglovin ^^ då missarna ni ju ingenting av mina inlägg :)


http://www.bloglovin.com/blog/2658676/toprider/follow


 


// ullis

Av Ulrika andersson - 16 augusti 2011 12:45

Varit ute och tränat pogramets delar och red sedan igenom pogramet med schanti,tyckte hon känndes ganska fin idag, lite seg så fick driva på rätt mycket men stundtals kändes hon bra :)  hennes trav kändes riktigt bra, men fick drivafram i galoppen då hon ville krylla ihop sig lite och gå i en jätte sakta galopp, så fick driva så hon fick mer power :P men mot slutet gick hon bra :) pogramet kändes bra, ska finslipa det med elises hjälp på torsdag :) ska bli kuligt, nu hinenr jag itne skriva mer :P eller jo jag kan skriva outfiten för dagen ^^


Sadel: fran baeins

träns: M classic något :P

schabrak: mörkblå schockemöhle

lindor: mörkblå showmaster


ridbyxor: ljusbeiga roping

t-tröja: SM tröjan från 2007

väst: mörkblå roping

schaps: pioneer


sen ikväll blir det dressyrpass på joopen hos elise ^^


// ullis ^^

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards