toprider

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Ulrika andersson - 22 augusti 2011 08:53

mina hästar brukar gå under väldigt många smeknamn, här kommer några ^^


Joop:

Joopen ( det vanligaste)

Joopis

Joopedoppe


Trolle

Trollet

trollis

plutten

bollen

Trollebolle


Schanti

Schantan

Dollan

stumpan XD

schantispantis


ja det var några namn det ^^


// ullis ^^

Av Ulrika andersson - 22 augusti 2011 08:41

Idag är det skolstart, menockså första dan på gymnasiets tre år för mig, lite spännande e det allt! jag kommer gå på realgymnasiet i Lund, men häst inriktining, vi kommer bli en lite klass bara 10 st, vilket jag bara tycker är skönt, gillar inte när det är så stora klasser eller stor skola, på skolan komer vi också va runt 30 elever, skolan är nystartad i lund som ni förstår är det därför där inte så så många elever än, men det ska bli spännande att se vilka jag ska gå med :)  vi kommer ha vår praktik och ridningen på Flyinge på deras skolhästar, ska bli kul att kolla upp dom och tränarna, en kompis som gick där fast genom en annan skola sa att tränarna var ganska kassa... men,men får väll ge dom en chans :P


 

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards