toprider

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Ulrika andersson - 22 juni 2011 19:06

ida stack jag till vivika( dom som ägde trolle innan) brukar va där och rida dressyr på hennes galoppörer. ganska roligt faktiskt ^^  var hos henne redan vid 8. red först Humle( humble star) Zadar och Clabbe( mr melodyclubb)


Humle:

red honom dressyr han kändes dö pigg som vanligt, ligger på som bara den i galoppen, men i traven sköte han sig jätte bra, gjorde lite skänkelvikningar och sånt mjukgörande.


Zadar:

snabbjobb i skogen, jäklar vad den tjejen ligger på, kändes som att hon kunde springa 8 mil i sträck utan att bli trött XD underbara lilla häst! sån jäkla kämpar glöd!


Clabbe:

för att vara stallet champion så är han jäkligt slö hemma XD han typ är värsta ridkole hästen hemma , och så komemr han på banan och vinner XD, senast vann han i  Norge! dutti liten häst! red loss honom i höger sidan eftersom vivika inte fick loss honom där, som hon säger hon har förkort tålamod för dressyr XD och till slut gick han super bra! tog faktiskt och hoppade några skutt på honom också, första språnget var det så man trodde ögonen skulle hoppa ur ögonen på honom XD men andra gången hade god fräs och verkade tycka att det var jätte latjo!


longerade även schanti idag ^^ över bommar hon gick som en klocka såg ricktigt fin ut!


 

clabbe när han vinner i norge!det var en tuff fight men han vann med en nos :D Clabbe i lila träns


// ullis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards