toprider

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Skärp er!

Av Ulrika andersson - 21 juni 2011 21:19

asså seriöst jag får damp på vissa bloggläsare! NI håller på och trakka mig om trolle. Men tror ni seriöst att jag är dum? jag vet väll frö fan att jag är förstor för honom. mend et verkar som att ni tror att jag sitter och rider honom varje dag? nej det gör jag itne, jag rider han typ 2 dagar i veckan, dom andra dagarna tömkörs han och longeras och en gång i veckan kommer det en tjej som e typ 9 år och rider honom där jag håller lektion för dom. Och jag måste rida honom eftersom han för till salu! för jag kan ju itne bara sluta rida honom frö då tappar han ju och då är han itne i fin form när folk komemr och tittar, och det som gör mig ännu mer arg är att jag har skrivit det så måånga gånger att han är till salu, men sedan så finns det sånna avundsjukna ungar som måste och vill trycka ner folk bara för att man antagligen rider bättre än dom själva! jag tycker det är jävligt lågt, för om ni känner efter själv ni älskar en häst som i mitt fall har jag ägt trolle i 8 år, och ni står där att ni måste sälja honom frö ni är förstor, ni har itne tid och hästen har så mycket talang och ni vill att den ska gå vidare, alltså den måste säljas, men samtidigt vill ni itne frö det är er bästa vänn, så känner jag för trolle, jag har bölat flera gånger så fort det är någon som har provridit eller ringt på honom för att jag tror att nu kommer dom vilja ha honom, och just nu så är det en i lappland som vill ha trolle kanske. lappland??!! det är i andra sidan sverige! jag bor i skåne södra och dom bor i lappland vid finska gränsen! asså om trolle flyttar dit får jag aldrig se honom mer! vet ni hur det känns ?? nej! men jag kan säga det känns för jävligt, och jag njuter av varje jävla fucking ridpass på honom, och jag skiter i om ni är såå jävla avundsjuka för att trolle är världens bästa b-ponny och ni måste skriva skit till mig! För jag jag njuter av varje sekund med trolle för jag vet alrig om det blir den sista! jag vet aldirg hur länge trolle är min ponny till! i en vecka en månad om två dagar? så väx upp och ha lite hjärta!


 

sorry mitt lilla utbrott men jag blir så jäkla förbannad, från och med nu komemr jag hänga ut dom i bloggen som trakkar mig och trolle..


// en besviken och arg ullis

 
 
Ingen bild

Alexandra

21 juni 2011 21:48

är det trolle som är på bilden? Han är söt! :)

Ulrika andersson

21 juni 2011 22:54

tack så jätte mycket! känns bra att det finns folk som du också ^^

 
Amina Annie

Amina Annie

23 juni 2011 16:14

Himla fina hästar du har, och jag förstår ditt vredesutbrott, folk som inte har hästar själva vet inte hur hårt de fastnar i ens hjärta. Lycka till.

http://miss4m4s0.bloggplatsen.se

Ulrika andersson

23 juni 2011 16:23

tack så jätte mycket för allt beröm, och skönt att vissa förstår :)

 
Sandra

Sandra

23 juni 2011 18:41

Hej Ullrika!
Jag förstår dig, jag håller själv på med hästar men är bara 11 år, eller, om 4 dagar :)
Jag tycker du och Trolle passar bra ihop, och ni sammarbetar grymt bra! Bry dig inte om folks kritik, du är urduktig det finns bara folk som inte förstår det. ( du rider jätte fint :) )

http://www.bambiii.bloggplatsen.se

Ulrika andersson

23 juni 2011 18:44

tack så jätte mycet :D

 
Ingen bild

Elin

23 juni 2011 19:25

Jag har också en ponny och det är helatiden folk som skriver på min blogg att jag e förstor men jag rider väll min polle om jag vill!!

Ulrika andersson

23 juni 2011 19:42

exakt!! och om man kollar på ingrid på dressyrmupparna så är hon faktiskt ganska lång på claudia också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika andersson - 6 februari 2012 19:43

Uhuhu seriöst bölar typ sönder när ja hör den här låten! vilken känsla han har i rösten den killen! ...

Av Ulrika andersson - 6 februari 2012 19:32


 lite som har hänt under tiden jag inte bloggat   * har besämt mig för att sälja Joop det här året ( vill satsa på Schanti) men det betyder inte att jag inte älskar honom, Joop kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.   * Jag och sch...

Av Ulrika andersson - 6 februari 2012 19:28


ahaha japp ja e te baka på toprider, efter ett stort uppehåll från bloggandet så gick jag tillbaka kan ju vara nice att komma tillbaka och skriva av sig, och ja kan säga att det har hänt en hel del i mitt liv under den här tiden, en hel del beslut ha...

Av Ulrika andersson - 29 oktober 2011 21:54


www.dressageullis.devote.se   alla ni som vill fortsätta att följa min och hästarnas resa borde kolla in nya bloggen ;)       ullis ...

Av Ulrika andersson - 18 september 2011 11:35

sitter här ganska sliten, trött i benen men ett jäkligt bra humör ^^ är hemma hos erica med mirre, igår va vi på höstfesten, asså det var sjukt kul, fast dom flesta var ganska packade XD men,men det var kul ^^   igår var det även banhoppning i as...

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards