toprider

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Ulrika andersson - 4 juli 2011 20:43

sorry för dålig uppdatering! men i lördags var jag i falsterbo, och igår hade jag inte tid att blogga, satt knappt ner på backen en enda gång förutom när jag satt på hästarna.


som sackt jg var i falsterbo med mirre och vendela, hade inga pengar med mig för att jag hade bestämt att jag bara skulle gå och titta på sakeer jag ska köpa och på onsdag^^ och asså gud vad pank jag komemr va på onsdag kväll XD, ska köpa två schockemöhle schabrak, schockemöhle lindor, pannband och lite annat^^


idag provade ju jag nya sadlar på schanti, och efter mycket prövande och ridande så blev det en frank baines elegance för 18300, och jag kände att hon direkt fick mycket luftigare och jassigare steg, och jag satt mer avslappnad i den! så nu får vi se hur det går ^^


 



// ullis


Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards