toprider

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Ulrika andersson - 20 juli 2011 13:56

resultatet från tävlingen i trunnerups var faktiskt ganska bra för första tävlingen tycker, jag 61,79%  är faktiskt super nöjd imed att jag inte har haft henne så länge och att jag höll på att skaka mig ur sadeln så nervös jag var XD  men schanti skötte sig super bra! lite tittig vid dommaren första gången när vi red förbi men sen struntade hon i dom, dommaren tyckte att det var ett fint ekipage med goda förutsättningar för höga klasser för framtiden :) skulle bara rida mer frammåt, så att jag får något högre form. och så finslipa lite på vägarna :) och av 36 anmälda fick vi en 12 lats av 9 placerade så jag är ybernöjd :D få se om jag laddar upp film sedan! :)      

// ullis




Av Ulrika andersson - 20 juli 2011 13:16

igår var sista dagen jag var 15 år ^^ idag blir man 16 :D helt underbart, men samtidigt känns det lite miffat att man aldrig kommer att vara 15 igen :P men aja min kära familj klampade in halv 8 imorse, lite sovmorron där ^^ fick en ridtröja och en ny mobil som har varit behövligt i en månad typ efter att den gamla,inte ville skicka sms, utan bara skickade mms, och att skärmen la av sen :/ men så nu fick jag en Samsung Galaxy Ace^^ glad för den är bara förnamnet XD få se ad jag får att gästerna ikväll då^^


senare idag komemr jag lägga upp resultat från tävlingen så var ine och kolla då ;)


 

// ullis

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards