toprider

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Ulrika andersson - 6 juli 2011 22:52

jag som alla andra älskar nog sommaren, det är varmt, man får värsta ny energi, dagarna blir ljusare, man slipper täckena på hästarna, dom tappar vinterpälsen, slipper ha klippta hästar som ska ha ländtäcke av och på. på somman är det helt underbart att ta en galopp barbacka. rida ut. Träna i linne, rida i skjorts! bada med hästarna och allt det där, men sen finns den lilla nackdelen med sommaren och solen.. solbränna, och itne den bruna fina utan den svennebrännan, den illröda som svider och kliar, ochd en brännan jag måste genomlida varje sommar XD och idag var det för mycket XD mina ben och mina armar kräftröda XD så ibland länktar jag tillbaka till den härliga vintern, den svala sköna vintern XD


 

// ullis ^^

Av Ulrika andersson - 6 juli 2011 22:12

har precis kommit hem från falsterbo och är supertrött efter en riktigt rolig dag! Har fottat jätte mycket, både bilder på hästarna och min tokpannor till kompisar XD laddar upp dom imorn^^ köpte också en hel del saker idag, och är lite förvånad över mig själv att jag kunde hålla mig till dom sakerna jag sa att jag skulle köpa, annars blir det alltid så att åå vilket fint schabrak det köper jag eller dom ridbyxorna var snygga, men idag höll jag vad jag skulle köpa!


det blev ett blått schockemöhle

svart schockemöhle + svarta schockemöhle lindor

swarovski (stora stenar) pannband

Catago sporremmar, med krona på

silverline of sweden transport täcke( mamma köpte)


så jag är faktiskt super nöjd! lägger upp bilder och sånt imorn ^^


 

// ullis

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards