toprider

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Ulrika andersson - 5 juli 2011 22:27

asså det är helt otroligt vad man kan göra vackra miner när man e koncentrerad! XD har ni ågra sånna "vackra" bilder?  skicka dom vill min msn schanti@hotmail.se den med den roligaste vinner en länkning XD


 


helt otrolgt att jag vågar lägga upp den här bilden XD


// ullis

Av Ulrika andersson - 5 juli 2011 21:41

      imorn är det falsterbo med mirre, erica :D ska bli dö kul och jag har laddat plånboken med massa pengar att slösa XD det här ska jag köpa


2 schockemöhle schabrak ett svart ett blått


svarta schockemöhle lindor


tävlingspannband till schanti


spårrremmar från catago till tävling


häst schampo


pälsglans


ska försöka hålla mig till det här XD


      


   


// ullis

Av Ulrika andersson - 5 juli 2011 13:14

idag red jag för första gången en riktigt pass i min nya sadel! och asså för det första så är den överskön! och schanti var super avslappnad och bara dansade fram! hel otrolg vilken skillnad sadlar kan göra! asså hon gick så otrolgt bra, hon och jag hade en helt annan kontakt än vad jag kännt innan! och hennes ökningar var otroliga! första ökningen slungades jag nästan bakåt som hon sköt ifrån med bakbenen och hade västa gången, asså jag har aldrig känt så här förut på henne! och mamma bara skit vi har fått en ny häst XD men såklart den här sadel hade bättre passform så schanti kunde slappna av och få ut allt av sina gångarter och jag kunde sitta ner och vara avslappnad och itne spänna mig! så love till min underbara häst och till min nya fran baiens sadel <33


mamma fottade lite idag, men ni får försöka stå ut med mina "underbara" miner på vissa fotto XD men var super koncentrerad och då kan jag se lite mysko ut XD


              favvo bild! titta inte på min min XD

 


// ullis

Av Ulrika andersson - 5 juli 2011 12:44

hejsan toprider!
Har aldrig förstått mig på vad som är så intressant med att rida. Min lillasyster provade några gånger och blev helt fast, men jag fann inte samma glädje i det.. Nåja, jag är nöjd med min lott. Undrade bara varför du är så intresserad i hästar?
Ha en bra sommar/ Ida



Tjenis Ida, det har många i min närget undrat för ingen av mina föräldrar har varit hästintresserade, min mamma var rädd för hästar när hon var liten, och pappa växte bara upp med två ardennrar som han pappa körde. därimot så var min morfar väldigt hästintresserad så jag tror att jag kan ha fått det där ifrån. men enda sedan var liten och höll på med My litle ponyna så har jag älskar hästar jag tjatade på pappa och mamma om att få egen häst och att få börja på ridskola och det fick jag och sen fick jag häst och så bytte b

jag tränare och här är jag nu 10 år senare ^^ så jag har helt enkelt haft hästarna i mig hela tiden ^^


alla har vi varit nybörjare! trolle och jag på vår andra dressyrtävling

vår första placering i dressyr, en tredjeplats, mins att jag var över lycklig och trodde jag skulle smälla av!  


// Ullis

Av Ulrika andersson - 5 juli 2011 12:44

hejsan toprider!
Har aldrig förstått mig på vad som är så intressant med att rida. Min lillasyster provade några gånger och blev helt fast, men jag fann inte samma glädje i det.. Nåja, jag är nöjd med min lott. Undrade bara varför du är så intresserad i hästar?
Ha en bra sommar/ Ida



Tjenis Ida, det har många i min närget undrat för ingen av mina föräldrar har varit hästintresserade, min mamma var rädd för hästar när hon var liten, och pappa växte bara upp med två ardennrar som han pappa körde. därimot så var min morfar väldigt hästintresserad så jag tror att jag kan ha fått det där ifrån. men enda sedan var liten och höll på med My litle ponyna så har jag älskar hästar jag tjatade på pappa och mamma om att få egen häst och att få börja på ridskola och det fick jag och sen fick jag häst och så bytte b

jag tränare och här är jag nu 10 år senare ^^ så jag har helt enkelt haft hästarna i mig hela tiden ^^


alla har vi varit nybörjare! trolle och jag på vår andra dressyrtävling

vår första placering i dressyr, en tredjeplats, mins att jag var över lycklig och trodde jag skulle smälla av!  


// Ullis

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards