toprider

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Ulrika andersson - 26 juli 2011 22:30

är det något speciellt ni vill läsa? vad som helst, ett super långt inlägg ^^ ni bestämmer ämne jag kör mina åsikter ;)



 gammal bild på mig XD typ för ett år sedan om ni vill veta XD

 


// ullis

Av Ulrika andersson - 26 juli 2011 21:41

igår var man och shoppade i lödde ^^ riktigt nöjd med vad jag köpte ^^


1 t-tröja <---- love!!

1 par byxor  as snygga :O

fondation och puder ^^

headset till mobilen ^^

precent till mirre ;)

västa till gymnasiet, se rut som en tantväska ni vet, fast ROSA :D


// ullis

Av Ulrika andersson - 26 juli 2011 21:29

Hopptränade joopen för elise, och asså gud vad kul det var, hade enormt bra kännsla! asså det har gått braoch så på träningarna men det har inte kännts bra och elise har varit på mig lite, men idag flöt allt verkligen på! och dom sista sprången fick jag verkligen till sjukligt bra :D  och vi fick bort mitt lila fel, som igentligen har orsakrat stora problem XD jag spänner och jobbar för mycket i underskänkel, vade och neråt, så jooop har blivit spänd och galopperat mer på stälelt när det kommer hinder men idag, så barar höll jag om med vaden och släppte ut hälen och joop blev med avslappnad och hoppade sjukt bra! :D


 


// ullis

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards