toprider

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

bloggar jag läser

Av Ulrika andersson - 10 juli 2011 14:59

eftersom jag fick en liten bloggtorka så skriver jag vilka bloggar jag läser och bra och dåliga saker med dom^^


www.dressyrmupparna.se

+  dom skriver bra saker, har helt otroligt fina hästar! älsakr typ claudia! dom lägger upp mycket filmer och bara itne typ sånna träkiga utan roliga!


- tycker ibland att dom blir ltie skrytiga, vill gärna visa hur fin och dyr utrustning dom har, och pallar itne att deras mamma bloggar där!


www.nellieberntsson.se

+ helt störtskön tjej, otroligt söt och rolig, hon skriver på ett roligt sätt också? XD


- tycker ibladn att hon blir lite för mycket asså omg jag är typ störst, min blogg är typ asså helt enormt stor!! och bla,bla, vist den är stor det vet vi om men aja chilla!




www.teamsl.blogg.se

+ läser mest bloggen för att Linn är bara så jäkla skön! hon skriver bara inte om hästar utan lite annat, hon rider så sjuktligt bra desutom är nog en av dom få som jag verkligen tycker rider bra, hennes ponny och linn är som gjorde för varandra!


- tycker dom borde byta header! den börjar bli tråkig nu!


www.dressyrteam.blogg.se

+ läser bloggen frö att dom rider för samma klubb som jag ^^ även för att jag vet vilka dom e, och har tävlat mot dom när jag tävlade Trolle. trevlig blogg


-tycker att bloggen tappade lite när den tredje bloggaren ida kom, med tyckte att det var bättre när bara Frida och Julia bloggade, och bloggen tappade ännu mer när julia slutade blogga på bloggen,  den har blivit lite rörig


www.dressageponys.blogg.se

+ kul med två verkligen satsande dressyrekipage! och båda rider ricktigt bra, fina bilder!


- tycker dom uppdaterar ganska dåligt, hade önskat mer inlägg,


// ullis

 
 
Ingen bild

Michelle den bästa Wedin

11 juli 2011 01:02

jasså? dressyrmupparna lägger ITNE (stavas inte) bara upp sånna TRÄKIGA saker? :o hahahaha x)

Ulrika andersson

11 juli 2011 10:59

aghah faktiskt inte längre XD ahjah när jag var super imot dom XD

 
Ingen bild

michelle

11 juli 2011 11:35

men jag mena du skrev träkiga (asså tråkiga) hahha, kass humor jag vet ;)

Ulrika andersson

12 juli 2011 10:43

ehaha ja du har nog gaanska kass humor ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika andersson - 6 februari 2012 19:43

Uhuhu seriöst bölar typ sönder när ja hör den här låten! vilken känsla han har i rösten den killen! ...

Av Ulrika andersson - 6 februari 2012 19:32


 lite som har hänt under tiden jag inte bloggat   * har besämt mig för att sälja Joop det här året ( vill satsa på Schanti) men det betyder inte att jag inte älskar honom, Joop kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.   * Jag och sch...

Av Ulrika andersson - 6 februari 2012 19:28


ahaha japp ja e te baka på toprider, efter ett stort uppehåll från bloggandet så gick jag tillbaka kan ju vara nice att komma tillbaka och skriva av sig, och ja kan säga att det har hänt en hel del i mitt liv under den här tiden, en hel del beslut ha...

Av Ulrika andersson - 29 oktober 2011 21:54


www.dressageullis.devote.se   alla ni som vill fortsätta att följa min och hästarnas resa borde kolla in nya bloggen ;)       ullis ...

Av Ulrika andersson - 18 september 2011 11:35

sitter här ganska sliten, trött i benen men ett jäkligt bra humör ^^ är hemma hos erica med mirre, igår va vi på höstfesten, asså det var sjukt kul, fast dom flesta var ganska packade XD men,men det var kul ^^   igår var det även banhoppning i as...

Presentation


Tjenis jag heter Ulrika är 16 år. Har tre egna hästar. Jag tränar och tävlar väldigt intensivt, jag tävlar lätt B lätt A i hoppning och lätt A i dressyr. I den här bloggern kommer du få läsa om mina hästar och mitt liv och ja allt som hör till!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards